Verzendkosten(NL):
- U betaalt bij ons geen verzendkosten voor de standaard verzendoptie als u voor meer dan €49,- bestelt. Plaatst u een bestelling waarvan het orderbedrag lager is dan €49,- dan betaalt u een bijdrage in de verzendkosten van €4,95 (Standaard verzending)
- Andere verzendopties kunnen een extra toeslag bevatten.
- Indien uw bestelling door de brievenbus past, zullen we deze als brievenbus stuk versturen, u hoeft dan niet thuis te zijn bij aflevering.
- De bijdrage in de verzendkosten is vast tot een orderbedrag van €49,-, ook als wij deze als poststuk of brievenbuspakketje verzenden. Hier is in de prijsstelling van kleine producten al rekening mee gehouden.
Kan ik pas betalen na ontvangst van mijn bestelling?
- Het is mogelijk om pas na ontvangst van uw bestelling te betalen. Tijdens het bestelproces kunt u kiezen voor Achteraf betalen via Klarna (Hier zitten wel extra kosten aan verbonden).
Cadeaukaart / kortingscode
- Wij accepteren op het moment helaas geen andere Cadeaukaarten dan welke we zelf uitgeven. Interesse in het aanschaffen van een cadeaukaart? Neem contact op met onze klantenservice!
- Heeft u van ons een kortingscode ontvangen? Deze kunt u in het winkelwagenoverzicht inboeren onder het kostenoverzicht.
Wat zijn de mogelijkheden als een product niet aan mijn verwachtingen voldoet?
- Voldoet het gekochte product niet aan uw verwachtingen, dan kunt u binnen 14 dagen na ontvangst aan ons laten weten dat u van de aankoop af wenst te zien. Vervolgens heeft u nog eens 14 dagen om het product te retourneren. Kijk voor meer informatie op deze pagina: Retouren- en Klachtenafhandeling.
Hoe lang heb ik garantie?
- Op alle producten is natuurlijk de standaard wettelijke garantie van toepassing en vaak zelfs meer bij specifieke merken of hoogwaardige artikelen. Als de garantie langer is dan de wettelijke termein staat dit vermeld op / bij het product. Deze extra garantie doet niets af aan de wettelijke garantie en is enkel een aanvulling.
- Garantie geldt niet voor slijtage die als normaal beschouwd kan worden, of is ontstaan door ondeskundig gebruik dan wel opzet of grove nalatigheid van de klant. Onze retourafdeling beoordeelt in de eerste instantie of er sprake is van garantie. Kijk op de volgende pagina voor meer informatie Retouren- en Klachtenfhandeling
Wat is de levertijd?
- Kijk bij aflevertijden voor een indicatie van de afleverdag. Als u een bestelling vóór 14:00 uur plaatst dan wordt deze op werkdagen (ma t/m vr) dezelfde dag nog verstuurd*, PostNL levert 98% van deze pakketten de volgende dag al af. Voor België en Duitsland geldt een extra levertijd van +/- 3 tot 5 werkdagen.
* Bij uitzonderingen wordt dit op de productpagina vermeld.
Wat gebeurt er wanneer ik niet thuis ben op de afleverdag?
- Indien uw pakket door de brievenbus past wordt het pakket gewoon in de brievenbus geschoven. Past het niet door de brievenbus dan wordt uw pakket vaak bij de omliggende buren aangeboden of de bezorger komt de volgende dag terug, daarna gaat het pakket naar een ophaalpunt bij u in de buurt, waar u het zelf binnen 7 dagen moet ophalen. Indien u dit niet wilt dan kunt u ervoor kiezen om een alternatief afleveradres op te geven (bijvoorbeeld op het werk).
Kan ik extra korting krijgen?
- Koopt u (zakelijk) groot in? Mailt u ons dan voor de mogelijkheden.
Beveiliging:
- Onze website is voorzien van een ssl-certificaat bij de pagina's waar u persoonlijke gegevens invult, zoals in de winkelwagen als op de contact pagina ziet u een slotje in de internetadresbalk ook ziet u dat de URL verandert naar https. Dit betekent dat de informatie die u invult versleuteld wordt verstuurd en er niet kan worden meegekeken door criminelen.
Betaalmethoden:
- IDEAL (gratis):iDEAL is de meest gebruikte betaalmethode in Nederland. Minstens 60% van de Nederlandse shoppers gebruikt het voor het betalen van hun online aankopen. Het is een betrouwbare en makkelijke online betaalmethode die veel vertrouwen geniet. U maakt geld over vanaf uw eigen rekening, via het online bankproduct van uw eigen bank. Dit garandeert een succesvolle betaling. Uw bank garandeert verder de veiligheid van de transactie.
- Klarna Achteraf Betalen (€1,- + 2,99%): Bestel nu online, betaal achteraf wat je wilt houden. Betalen met Klarna is heel gemakkelijk. Je bestelt en ontvangt wat je nodig hebt en selecteert tijdens het betaalproces dat je wilt betalen met 'Klarna'. Na ontvangst van je bestelling hoef je alleen te betalen wat je wilt houden. Van Klarna ontvang je een handige factuur, die je vervolgens binnen 14 dagen betaalt. Zo heb je geen gedoe met vooruit betalen terwijl je nog op je bestelling wacht! Zo simpel is het! (Let op: U handelt de betaling met Klarna af, maak het factuurbedrag dus NIET aan ons over!)
- PayPal (€0,45 + 3,4%): U wordt automatisch doorgelinkt naar de website van PayPal waar u kunt inloggen op uw account. PayPal is wereldwijd de meest gebruikte online wallet, met meer dan 184 miljoen actieve gebruikers. Het is beschikbaar als betaalmethode in 202 landen en wordt ook in Nederland steeds meer gebruikt. Jaarlijks worden in Nederland ruim 4 miljoen online aankopen betaald via PayPal.
- Creditcard (gratis): MasterCard / Visa. Wereldwijd worden de meeste online aankopen betaald met creditcard. Kaarthouders kunnen aankopen doen op krediet en betalen later, meestal aan het einde of begin van de maand, het hele bedrag dat ze gedurende maand uitgegeven hebben, terug. De wereldwijd bekende creditcard-bedrijven inspireren vertrouwen bij klanten en consumenten, en doorgaans bieden ze uitgebreide kopersbescherming en -verzekering.
- Bancontact (€0,39): Bancontact is een Belgisch betaalschema. Het is de Belgische marktleider op het gebied van elektronische betalingen, met ruim 15 miljoen kaarthouders. Meer dan 80% van de Belgische webshops accepteert Bancontact al als betaalmethode. Wanneer Bancontact gebruikt wordt om online aankopen te betalen, maken consumenten geld over vanuit hun bankrekening middels de vertrouwde Bancontact online bankomgeving. Winkeliers ontvangen direct een bevestiging van de status van de betaling, waardoor bestellingen ook direct verwerkt kunnen worden.
- KBC (€0,25 + 1%): De KBC/CBC-Betaalknop is een online betaalmethode voor de klanten van de KBC en CBC, samen de grootste bank van België. KBC richt zich op Vlaanderen en CBC op Wallonië. De banken bieden hun klanten een betaalknop aan waarmee gemakkelijk en snel online betaald kan worden. Via de KBC/CBC-Betaalknop betalen klanten hun online aankopen vanuit hun eigen vertrouwde online bankomgeving. Betalingen worden direct verwerkt.
- Belfius (€0,25 + 1%): Belfius is een van de grootste banken van België. Met de Belfius Pay Button voorziet de bank haar klanten van een eigen betaaloplossing. Consumenten met een Belfius-rekening kunnen gebruik maken van de Belfius Pay Button om directe betalingen te doen vanuit Belfius Direct Net, het online bankproduct van Belfius, of via de app. Hierdoor is het een zeer geschikte betaalmethode voor webshops en hun klanten, omdat bestellingen direct verwerkt kunnen worden wanneer de betaling voldaan is.
- Giropay (€0,25 + 1,5%): Giropay is een online betaalmethode die zijn oorsprong heeft in Duitsland. Het stelt gebruikers in staat om veilige betalingen voor online aankopen rechtstreeks vanaf hun bankrekening te doen.
- Maestro (€0,39): Maestro is een internationaal debetkaartsysteem dat wordt beheerd door Mastercard. Het wordt vaak gebruikt voor elektronische betalingen en geldopnames via geldautomaten. Maestro-kaarten zijn gekoppeld aan de bankrekeningen van de kaarthouders en stellen hen in staat om transacties uit te voeren zolang er voldoende saldo op hun rekening staat.
- Betaal na ontvangst (€1,- + 3%): "Betaal na ontvangst" is een betalingsmogelijkheid van betalingsprovider MultiSafePay. Het houdt in dat klanten hun aankopen kunnen ontvangen voordat ze daadwerkelijk betalen. In plaats van vooraf online te betalen, wordt de betaling uitgesteld totdat de klant de goederen heeft ontvangen.
Hoe verzamelen jullie reviews en hoe weet ik dat deze echt zijn?
Reviews over ons/onze webshop worden onafhankelijk verzameld door kiyoh. Door hun integratie met onze webshop worden enkel reviews verzameld van mensen die daadwerkelijk bij ons een bestelling hebben geplaatst. Bekijk het reviewbeleid van Kiyoh: https://kiyoh.com/informatie-voor-consumenten/
Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Dutchdynamic Outdoor B.V.
Telefoon: +31 (0)488 23 44 44 maandag t/m vrijdag 09:00-17:00
KvK: 68811233